keep on.

Fortsätter jag i denna mentalt-störda tiondelstakt att uppdatera denna skadade blogg så är det ingen tvekan om att jag innan året är slut har uppnått mina tusen inlägg. Nåja, bieffekten (eller man kanske bara säger effekten i det här sammanhanget?) av att blogga är ju att man får ut mycket skit ur sin konstant överfulla hjärna. skitbra.

Om fyra dagar är jag som bekant arbetslös och det ska bli shitnice att kunna rengöra naglarna från allt jävla lim och klet, det är sånt man inte har ork till när dom ser ut som nå jävla söggel dan efter igen. Förhoppningsvis blir även både hud och sovcykel bättre. Ja, tammefan kan allt bara bli bättre. Treskiftet har tagit innihelvet mycket kraft och fritid.

Vad ska man ta sig ann nudå måntro? Vaxa tungan? Tvätta katten? Skura duschen? Det finns ju oändliga möjligheter.
Må väl.

Bjuder på en bild;


Me and Soph på Släggaspett-racings paradvagn.

Kommentarer
Postat av: me myself and I

Det har VERKLIGEN varit underhållande och läsa dina bloggisar! Du har TALANG å berätta om vardan .. toppen! keep on blogging and ROCKING! men tvätta inte katten om den e dräktig :P

2009-02-23 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se