love my readers.


En ung Ellinor.



Okej, jag uppdaterar igen, bara för att jag älskar Er mina kära läsare. Egentligen skulle jag väl legat på kudden nu och försökt sova, men ack det går inte, är oförskämt pigg trots den tidiga timmen var man uppe och studsade i möranst.

Egentligen har jag väl inget konkret att skriva om, men Ni gillar ju att läsa mina ointressanta utlägg om ingenting också. inte sant? Klart som korvspad att Ni gör.

Förstår inte en sak egentligen, om man uppdaterar ofta får man många läsare, men den fördömda baksidan av uppdaterandet blir ju att man får slut på saker att skriva om. Hjärnverksamheten avstannar och hela systemet kollapsar, man skriver tråkiga inlägg och alla läsare bara drar. how to do? Dessutom är det nu bevisat enligt vetenskapens värld att mitt ordbajsande kan ge läsarna en mycket underlig sjukdom, nämligen "skrattus attackus", ingen vet egentligen orsaken till det och det finns tyvärr inget botemedel. Och jag ombesörjer inte psykologbesök eller sjukhusräkningar.

Lyssnar på min lilla spellista som just nu innehåller 144 låtar, gallrade bort ett par tretusen för att få till lite som man faktiskt kan lyssna på utan att öronen blöder och det rinner ut massa äckligt vax. Just nu spelas "Miss you Miss Belinda" med The Refreshments. Okej, kanske inte världens bästa låt, men den är väldans svängig och det bara spritter i benen när man hör den. Undra just vad föräldraskapet på våningen under skulle säga om jag klev upp och började steppa omkring häruppe. haha, skrattar av bara tanken på den syn det skulle vara.

Nej, det här blev sannerligen ett rätt eländigt inlägg. Ni får ursäkta, men jag är inte vid mina sinnens fulla bruk såhär på kvällskvisten. Nu ska jag övergå till min nattlektyr, nämligen, hör och häpna; min egen blogg.

Godnatt. /Ellinor, Elle, Juckarkungen, Birger, Ole..kärt barn, ni vet ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Puss! Bara så Du vet att jag läst!

2009-02-06 @ 07:27:11
Postat av: Gurganmasura

Jag inte kan det språk ni använda i den blogg du skriver på. Jag tycker den bra är att läsa. Den bloggär väldig fin och grann gjord. Du skulle platsa som den store blogg gud skrivaren du vara. Skulle ösa gurkor massor över du. Ärter skolle sprudla och tomater de växa.

2009-02-06 @ 18:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se