nåväl.

Är fortfarande missnöjd med utseendet på den här jävla bloggen, men det får vara så länge, för tyvärr så ligger det till så att jag snart knöcklar ihop alla html-koder och url: er och slänger dom i ansiktet på Ingvar Carlsson.

Idag har det varit en produktiv dag, det har körts massa garderober och stämningen har varit på topp. Fick låna hörlurar till mp3n av Danill så det blev lite musik efter lunchen. Tusen tack Danill.
Det vinstindrivande pokerspelandet har idag visat sig vara en riktigt väloljad penningmaskin, ellerja, några kronor har jag förvärvat till min gambler-kassa i allafall.
Ingen diskussion om Pythagoras sats idag i allafall. Men jag har sökt lite på internet om det och Herr Berglund har haft felfelfel, det är a2 + b2 = c2, så nu vet du det. Dessutom var själva Mr Pythagoras grek och bodde inte med något äppelträd i Värmland. Han hette säkerligen inte heller Lars.
Så, nu har vi benat ut problemet med det universiella språket, matematik.



Pythagoras him self.



Kanske kommer mer sen om jag har tid, ork och motivation.

Må väl.


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Den ser ju värsta proffsig ut ju!! Du måste nog fixa om min lite oxå så den inte är så "torr"

Puss

2009-02-04 @ 16:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se