nördar.



Nu har min eländige far, samt min ännu mer eländiga katt visat prov på att dom är i maskopi med varandra. Jag står snällt och brer ett par smörgåsar när plötsligt pappa börjar leka med laserpekaren och katterna. Vips lyser han på mitt ben och SCATISH så sitter Musses klor där i min vältränade vad. aoooch. Hämnden är ljuv käre pappa.

I morgon kanske man skulle ha begett sig till Arbetsförnedringen och skrivit in sig (än en gång), lär väl få samma dumhuvve till arbetsförmedlare som jag hade sist. Jobb kan man ju glömma, men jag hoppas i allafall att man får a-kassa efter min tid som medlem i fläsk och flott.

Godnatt på er nu mina kära och sov sött.

Kommentarer
Postat av: Görel the former co-worker

Hahaha Kunde inte gjort det bättre själv!! klockrent bus =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se