oh happy day.

Idag är det en sånhär glad-dag. Det kände jag redan när jag vaknade, det liksom ryckte i tårna och hettade i öronsnibbarna. Då har man då rakt inga problem med att kliva upp även fast man är trött som en gammal myskoxe.
Tog mig en shower och styrde kosan mot Östgärde, där lät det riktigt bra faktiskt, ett par som ska sluta så man kan ju alltid hoppas på att man får in en sandal så man klarar sig igenom den här finanskrisen helskinnad.
Kommer troligtvis driva mina arbetskamrater till vansinne med mitt överglada jag idag, för på jobbet kan det tyckas vara en aning dystert i dessa tider.

Snart är också min dator färdigbetald, endast runt tusenlappen kvar, sen äger jag den helt och hållet. Mamma den luringen har ju stoppat till Ikano-banken någon hundring extra varje månad tydligen, så jag blev lyckligt överraskad eftersom jag trodde att det var längre tid kvar.

Nu tvätt. Snart jobb.


"....I'm a racing car passing by like Lady Godiva...."

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Erika

Du kanske skulle gå upp tidigt varenda dag i fortsättningen!

2009-02-18 @ 13:05:08
Postat av: Mamma Di

Tänk vad mycke man får gjort när man är upp med "tuppen"

Puss

2009-02-18 @ 13:58:22
Postat av: Emelie

QUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se