så ska det låta.



Hej igen alla underbaringar.
Sitter nu och mular i mig massa popcorn med fröken Olvert och tittar på "Så ska det låta", gammelfolks-varning på det. Men enligt Olvert så är det just det programmet som gör hela hennes fredagskvällar, det hon planerar sina veckor runt kan man säga. Ja, då kan ni tänka er att här på Thunellstäckta är det livat som aldrig förr.

Var och hälsade på tant farmor ikväll med Olvert och föräldraskapet, pratade lite, skrattade massor åt Olverts mystiska danser och slängde slutligen damen i säng för natten.

Hmm, vad finns det mer att förtälja? Jo, jag kan berätta att jag än inte har druckit någon gravöl. Den slutliga acb ölen tog jag ju förra fredagen.

La de svinge. Nu ska jag kolla face. fast det gjorde jag ju nyss. skit också.

/ Ellinor - Maur gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se