tiden efter duschen.

Nu har jag precis stigit ur den efterlängtade duschen som inte blev av i morse, det var ett kärt möte med schampoflaskan det minsann, kan nästan lova att hade mitt hår kunnat prata hade det tackat mig, trefaldigt. För all denna skit som belägrade mitt hår hade man kunnat skrapa av och steka ägg i, så illa var det. Förstår mig verkligen inte på människor som bara duschar håret en gång i veckan, efter två dagar ser det ju ut som någon hällt en flarra matolja på det ju.

I morgon blir det la stad med Soph och Görel för att spendera lite klöver. Blir dock ganska lugnt på handlingsfronten, kanske. Har inget direkt jag är i behov av, förutom en ny garderob, alltså en sån man hänger in kläderna i. Gärna en stor. Gärna en man kan gå in i.

Blev förvånad och hur skadeglad som helst idag när jag fick höra att det faktiskt händer lite inne på dom små kontoren på Acb, att dom faktiskt ser hur vissa folk hanterar sina arbetsuppgifter. Att dom ser att allt folk inte passar där dom är satta. Och hoppas för Guds skull att dom fortsätter i samma anda och inte låter folk som inte sköter sitt jobb dra ner alla andra i skiten. Nog om det.

Det är grymt sjukt hur mycket jag har uppdaterat idag, och känner jag mig själv rätt så är det då rakt inte slut med det här.
Nu skall jag trä på lite paltor på min bara kropp. Må väl.

Kommentarer
Postat av: .-.-.-

Meeeeeeeeeeeen, det är ju ditt job att göra garderober. En garderob makare hon bor i staden, gör garderober mest hela dagen hon är i packen hon spelar kort, men tro mig hon får det bra gjort.

2009-02-02 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se