Goooud morgon.

Yes, godmorgon mina kära små vårlökar.

Nu var det dock ett tag sedan jag vaknade, men vem vet, kanske någon av er har trynat tills klockan slog nu. Idag är det som vanligt jobb som står på programmet och jag hoppas på en verkligt lugn dag med lite att göra, kan nästan säga att jag skulle kunna sopa hela fabriken bara man inte behöver stå in das päck. Bara jag har någon trevlig och pratglad person vid min sida ska nog det gå vägen med sopkvasten minsann.

Los familjos befinner sig i Östersund, eller påväg dit, så då är det bara att passa på att klämma ner sitt fabulösa ass vid snabb-datorerna och kolla lite.

Nejnu ska jag hälsa på hos Jennie och Joe och höra deras utlåtande.

Heders.

Kommentarer
Postat av: Erika

Kan tänka mig att deras utlåtande var allt annat än bra...

2009-01-28 @ 12:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se