Helt seriöst.

Den här tiden bör man helt seriöst inte behöva vara uppe, men diktatorerna på Acb som kan liknas med Hitler tvingar min späda kropp att kliva upp ur den varma sköna sängen så okristligt tidigt att inte ens tuppen är vaken, ja det är ju för hemskt hur man lever. Men är man en människa av min kaliber blickar man framåt istället för att fastna i att man är uppe tidigt. Vem är det egentligen som har bestämt att denna tid är tidig? Inte är det då jag i allafall och som vi alla vet så har ju jag rätt.

Nu är det heller inte länge kvar tills mina stövelbeklädda fötter ska entra Finskt vatten, ska bli härligt som omväxling från den svenska is jag nu förtiden trippar omkring på med livet som insats. Och inte heller kan man använda snygg-stövlarna i denna halka, man får allt ta kängor och broddar om man inte ska behöva få benen brutna.

Nejnu, överraska far med tidningen på sängen.

Heders - Ellinor Nissanägare

Kommentarer
Postat av: Mamma Dia

Vad tyder detta på! Alltså högst upp!

Puss

2009-01-14 @ 07:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se