hundra dagar utan heder.

Ännu en kväll då man inte har fått alltför mycket gjort i någon kategori..ellerjo, kaffe och datakategorin har fyllts ut till bredden. Blev bjuden på kaffe borti Sve hos allas vår Allmighty. Även ett ihopklämt dopp i form av rulltårta bjöds det på. Fler sånna kvällar vill jag ha, och jag lovar att inte dricka upp allt kaffe nästa gång ;).

Nu ska jag ställa den uttjatade frågan, som jag ställt ett par gånger tidigare den sista tiden; - Vad ska jag göra med mitt liv?

Nu är det nog hög tid att dra ner nattmössan, borsta tänderna och tvätta de hårt smutsade nävarna och krypa till kojs. Ögonlocken börjar bli oroväckande tunga.

Heders och godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se