if it makes you happy..

It can't be that bad..
If it makes you happy,
Then why the hell are you so sad?

Ja, dagen har knallat på som vanligt mestadels, var och hälsade på farmoran på förmiddagen innan jobbet, och jag hoppas för Gud och min skapare att dom snart byter ut halva pillerburken så tanten kan bli sitt vanliga jag igen.

På jobbet var det packning som gällde som vanligt, men Larssa den räven gick ju och blev febersjuk så då blev det att jag var på resaren istället och servade de små liven. Känns som jag har kutat som en tok fram och tillbaka, men fan vad roligt det är att göra något annat för en gångs skull. Har inte ens hunnit haft tid med fem minuter ska jag säga, det är så jävla mycket småplock som ska göras, men jag tror aldrig packen har varit så fin och välstädad som efter min eftermiddag.

Jag och Per har haft vår dagliga sexualkunskap och idag diskuterades det knullkompisar, polska horor, dopamin och endorfin. Han är bra duktig den karln som lär mig ett och annat, haha.

Nu såhär liggandes i sängen är jag en aning trött och slut i huvudet, så det blir nog att titta lite på Scrubs som jag inte längre har tillgång till och äta popcornen som jag åt upp igår. Med andra ord blir det nog kanske en bok, var tok förlängesen jag läste någonting nu. Måste öva upp min verbala förmåga då den börjar gå knaggligt.

Godnatt på er folket så kanske vi hörs i morgon om jag är i stånd till att uppdatera och inte sover bort hela dagen.

/ Ellinor - mitt framtida yrke är sexualkunskapspedagogsrådgivare. Tänk det på ett visitkort.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Alltid kul med uppdateringar!

Puss

2009-01-08 @ 13:53:07
Postat av: Erika

"Godnatt på er folket så kanske vi hörs i morgon om jag är i stånd till att uppdatera och inte sover bort hela dagen."



Hahaha bra att du höll det löftet och inte sov till tolv!

2009-01-08 @ 15:16:43
Postat av: Anonym

det går ju att fixa, det står "sexolog" på mitt visitkort xD

2009-01-08 @ 17:25:41
Postat av: Robin

Glömde skriva namnet på förra inlägget ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se