Lets Jerry´s.

Ja, nu har man precis avslutat kvällen på 25an, låg under ett täcke och mulade Ben & Jerrys medans vi glodde på Lets dance. Absolut inte något av mina favoritprogram då jag är emot Tv´n för det mesta överhuvudtaget.
Dock hann jag se en skymt av nyheterna och den nya VD´n för Systembolaget, hon hoppades att samhällsintresset inte skulle bli sämre, det är nog ingen risk. Och om det skulle ske ska jag minsann handla upp lagret för mina sista slantar (om jag nu får några från mitt oerhört omtyckta arbete) så monopolet kan vara kvar. Det vore ju galenskap annars.

Nu sitter vi här, jag och Slemmis, stationerad i sängen med varsin dator i knät och letar oss ut över internätet. Dock finns det väldigt lite för vårat intresse att tillgå. Man är som insnöad på dom vanliga sidorna. Dessutom har jag blivit fruktansvärt less (ja, Danill, du läste rätt) på att läsa bloggar.

Nåväl, nu ska jag kolla fejjan om det är någon som lagt in några ruskigt intressanta bilder, håller er uppdaterad om feberläget.

Heders - fortfarande från sängkammaren.

Kommentarer
Postat av: danill

hahaha! nån gång förstod jag att de skulle hända!

2009-01-24 @ 02:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se