Lista.

STEG 1

Namn: Louise Ellinor Haraldsson

Bor: På Thunellvägen, sambo med mina föräldrar; mor och far.

Ögonfärg: Vissa säger blå andra säger grön. Jag säger att jag är en kameleont.

Hårfärg: Brun.

Skostorlek: 36-37 beroende på skor.

Längd: 170 cm (tur att man inte är så lång när man har höjdskräck).

Höger eller vänsterhänt: Höger.


STEG 2

Skor som du bar idag: Garmont.

Jacka som du bar idag: Swedmount.

Dina svagheter: Det är väl dumt att skriva ut dom, någon kanske använder dom emot mig någongång.

Rädsla: Hemska sjukdomar och spindlar.


STEG 3

Första tanke när du vaknar: Vad är klockan?

När somnar du: Inte i tid i allafall, oftast tar det några timmar sen jag lagt mig nu för tiden..man börjar bli gammal, hehe.


STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola.

McDonalds eller Burger King: McDonalds säger jag för att jag sällan varit på Burger King, men jag tror det är bättre på BK ändå.

Adidas eller Nike: Jadu, mina adidasskor har helt oslitna hängt med i två år nu så jag måste nog säga dom. Hurra för kvalité!

Lipton Ice Tea eller Nestea: Dricker inte te överhuvudtaget. Jävla blask.

Choklad eller vanilj: Choklad, vad det än gäller!



STEG 5

Svär du? Känns som den här frågan var ditsatt bara för att jävlas..hmm, svär väl ungefär i varje jävla mening.

Sjunger du? Jajjemän, i duschen, i bilen (när jag är själv oftast) och med Emeluren.

Duschar du varje dag? Det blir nog mest varannan tror jag.

Gillar du skolan? När jag gick i skolan så avskydde jag den, gymnasiet hade sina bra dagar dock. Vi hade en bra klass.

Tror du på dig själv? Ibland gör jag det.

Kommer du överens med dina föräldrar? Självklart, vi är skittighta :).


STEG 6

Har du under den senaste månaden:

Shoppat? Ohja.

Ätit en hel ask müsli? Nej, äter sällan müsli, men paketet märkt "Daniel Berglund" på kylskåpet på Acb ser bra lockande ut ibland :).

Ätit sushi? Nej, men jag har varit infernaliskt sugen på det, senast igår faktiskt.

Stått på scen? Haha, nja, jag och brudarna sjöng lite av "Keep on Rocking in the free world" i micken när AK4 spelade den på Jämten.

Skejtat? Nej, dock hade jag på mig en tröja som det stod "Skate underground" på häromdagen.

Bakat? Bakade ischoklad innan jul.

Stulit något? Nej, det har jag inte gjort.

Ljugit? Kanske någon vit lögn, men inte vad jag kommer på.

Kysst någon? Ja.

Kramat någon? Jajjemän.


STEG 7

Har du någonsin:

Däckat eller varit jättefull? Ja, det har jag minsann.

Varit full?: Jo, som sagt..

Blivit kalladra? Hmm, få se nu..ja, förra veckan tror jag..vad är det för jävla skitfråga?!

Blivit nerslagen? Näppeligen (som sagt, varför blev denna text fet och går inte att ändra tillbaka?!).

Busring någon? Haha, det var ofta det när man var liten.

Gjort något som du ångrade? Ohja, många gånger.

Fått IG i nått ämne eller på något prov? Ja, jag har inget läshuvud.

Kastat en sten på nån ruta? Jajjemän, men den har inte gått sönder.


STEG 8

I framtiden..

Namn på barn? Jadu, ändrar mig ju hela tiden angående namn så jag skriver inga där.

Hur vill du dö? Smärtfritt.

Vad vill du bli när du blir gammal? Frän.


STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för? Ett par stycken.

Antal CD-skivor du äger? Även det är ett par stycken (dock fler än personer  jag skulle ge mitt liv för)

Antal piercings?: En.

Antal tatueringar?: Fyra.

Hur många gånger har du varit med i tidningen? Inte en susning, man har ju varit med när man har fyllt år och det är ju ett par gånger. Senast var nog en intervju från Acb.


STEG 10

Vad ska du göra i sommar? Förhoppningsvis sola mig brun, bada mig blöt och kanske åka någonstans.

Vad ska du göra i vinter? Bli moster!

När tar du studenten? Det gjorde jag 3 juni 2005, en av de bästa dagarna i mitt liv!

Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Jo, jag jobbar ju redan och bor i Sverige, så det måste bli ett ja där, men man vet aldrig vad som händer i framtiden.

Vad händer till helgen? M/s Symphony skall beträdas.

Vad vill du helst göra just nu? Spale kort?


STEG 11

Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Killar; händerna. Tjejer brukar jag inte titta på "på det viset".

Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? Jadu, de flesta är ju redan i förhållanden så jag vet inte ja.

Vem är den perversaste person du känner? Utan tvekan Per på jobbet.

Hur många gånger har du varit utomlands? Men ohmy, det är många gånger det.

Vilket land är bäst? Sverige Sverige fosterland!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Senast du var med i tidningen var då inte intervjun med ACB, det var på min fölsisannons där du prompt skulle trycka in nyllet ditt! Aldrig får man ha någonting ifred!

Postat av: Erika

Hahaha Emelies kommentar!

2009-01-14 @ 22:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se