Mitt älskade Rätan.

Sitter just nu och avnjuter en eftermiddag kaffe och lyssnar på mitt älskade Östersund med Nick Borgen, har är faktiskt riktigt klämmig den mannen, eller vad vet jag, bra musik är det i allafall. Mitt älskade Östersund. Nu blir man ju bara ännu mer peppad på att gå och se han i februari, det får fan bli så alltså.

Än en gång har jag kommit in i en bloggperiod, uppdaterar flera gånger daglien och har massor (?) att skriva om.

Ikväll blir det troligtvis (förhoppningsvis) tidig sänggång så man orkar upp innan tuppen i morgon, trots att jag är ledig är det då ingen rast och ingen ro, klockan kommer ringa fem ändå. Ska efter bästa förmåga försöka ta mig upp på en gång och kolla över packningen så man har allt som en båttur kräver, måste komma ihåg att leta reda på flytvästen, utifall jag skulle ramla i vattnet. Har i allafall packat halva väskan nu, svårt att veta vad fan man ska ha på sig. Dessutom befinner sig halva min garderob utlokaliserad på diverse ställen. Får se det som en bra grej, mindre kläder att välja emellan. Det gäller att se det ljusa i situationerna man ställs inför i vardagen.

Angående mitt tidigare inlägg om träning kan jag uppdatera er med att jag nu har fått ett träningsschema, det är inte alltför jobbiga övningar. Endast Måndag, Onsdag, Fredag och Lördag det blir träning. Kondition och styrka. Jag ska innan året är slut nå den form jag så länge drömt om, men har varit för lat för att skaffa mig.

Gud, nu vill jag bara ta bort allt jag skrivit för jag tycker det vart så tråkigt. Det är sällan man blir riktigt nöjd med ett inlägg man skriver, dock är ju huvudsaken att ni blir nöjd kära läsare. Men jag tycker allt att fler kan ge sig till känna i kommentarerna.

Nu ska jag kika lite på intörnet. Någon som har tips på någon rolig sida? Emottages med öppna armar.

Heders - mitt älskade östersund.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Dom flesta av dina kläder ligger nog i sopsäckarna på ditt rum.



Vart ska du börja träna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se