släng dig i väggen..

..Blondinbella, jag har hela 18 unika besökare idag, moahaha.

Tänkte förut att det förra inlägget fick räcka för dagen, men då ingen av mina bevakade bloggar hade uppdaterat så författar jag ihop ett till. Förhoppningsvis lite roligare, som ni kanske har märkt så ligger inte min fantasi högst upp just nu, vet inte alls vad jag ska skriva om faktiskt. Vore roligt att ha något ämne att skriva om, men vad fan då?! Det händer alltför lite i mitt liv med andra ord, och nu när man har varit hemma i två dagar så har det hänt ännu mindre. Vem vill läsa om hur många gånger jag hostat, hur länge man kan sova på morgonen utan att vakna eller hur många steg man måste ta för att ta sig från sängen till toaletten, det är sånt jag studerat de senaste dagarna, men jag ska nog bespara er detta onödiga vetande och skriva något mer relevant istället.

I februari kommer självaste We are all the winners-Nick till Rätan och ska spela på Norsgården, helt klart värt ett besök. Han är allt en man av kvalitetsrang så han måste man ju kika på. Man kanske skulle ha blivit sångare, dock kan det nog vara en fördel med sångröst om man ska bli det, men jag kanske kan satsa på att bli manager åt något riktigt stort band. Ska snacka ihop mig med Mr. Borgen i februari, jag kanske rent av kan bli hans massös.

Dock har jag livet utstakat för mig, även Sophie och Ida har det. Ni minns väl det flickor? Ida skulle bli rockfru, Sophie skulle börja plugga och jag skulle skaffa mig en 90-42-90. Vi kör väl på det fortfarande eller?

Ja, jag kan väl inte säga att detta inlägg blev så mycket roligare men ni fick ju lite mer läsning i allafall.

Heders - Ellinor Brimmadotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se