sorry.

Jag är hemskt ledsen mina kära läsare att Ni fått vänta ända tills idag på ett inlägg. Jag som lovade att vara tillbaka den 1a. Skämmes tammefan. Men bättre blir det nu när jag är tillbaka i verkligheten efter fyrverkerier och fastkörningar.

För att beskriva det gångna 2008 har jag stulit en lista från livsvinst.se. Läs och njut.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det är säkert en hel massa det du, men det största jag kommer på är nog att jag fulländade tiden på körskolan och gick därifrån med ett körkort i handen. det har jag ju aldrig gjort förut :).

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inget nyårslöfte förra året, så jag hade inget att hålla. I år har jag inte heller givit av något. Det blir aldrig att man håller dom ändå. Dålig självdiciplin!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Manne och Johanna till lillskrutten Alfred som fyller 1 år alldeles snart!

Dog någon som stod dig nära?
Nej, lyckligtvis gjorde ingen det.

Vilka länder besökte du?
Tältsemester i Norge med Berglund.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Inte riktigt vad jag kommer på på rak arm, men man vill väl alltid ha ett bättre år. För det är ju aldrig helt perfekt..eller?!

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
21 april. Då jag tog mitt körkort!

Vad var din största framgång 2008?

Ännu denna gång skriver jag körkortet, tvivlade oerhört många gånger på mig själv att jag överhuvudtaget ens skulle komma till uppkörningen.

Största misstaget?
Det är sånna saker man förtränger in i det innersta.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld har jag varit, men inget allvarligt. Skadat mig har jag väl gjort, huggit mig i handen med yxan tex. Klantarsel.

Bästa
köpet?
Lill-nissen. Den funkar i ur och skur och har aldrig gjort mig besviken.

Vad spenderade du mest pengar på?
Det är nog det onödiga måstet mat faktiskt.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Den dagen jag fick veta att jag ska bli moster. Underbar dag!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Helt klart Keep on rocking in the free world med Neil Young. För det är en sjukt bra låt!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Allt går ju alltid som en berg och dalbana. Och 2008 har det nog varit mer daligt än vad det brukar. 2009 hoppas jag kommer bli mest bergigt.

Vad önskar du att du gjort mer?
Mer kvalitetstid med mina vänner.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit och varit en allmän latkorv.

Hur tillbringar du julen?

I Rätan tillsammans med familjen och sedan i Böle med släkten.

Blev du kär i år?
Jag var redan kär när året började.

Blev du tillsammans med någon?
Näppeligen.

Favoritprogram på TV?
Ensam mamma söker, det enda programmet jag följde.

Bästa boken du läste i år?
Jag tror fasiken inte jag läste någon bok i år, inte vad jag kommer på i allafall.

Största musikalista upptäckten?
Jag vet faktiskt inte, är ju som lite insnöad på det jag alltid lyssnat på.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag önskade mig faktiskt ingenting, så svårt att komma på saker man vill ha. Bättre att andra får komma på det åt en :).

Något du önskade dig men inte fick?
Eftersom jag inte önskade mig något så nej.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Spenderade den på Postvägen tillsammans med nära och kära.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns mycket som kunde ha varit bättre, men det har väl format en det också kan jag tro.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Vanlig kanske.

Vad fick dig att må bra?
Familjen och vännerna.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Jude Law - som alltid.

Vem saknade du?
Dom människorna jag inte träffade så ofta som man kanske borde ha gjort.

De bästa nya människorna du träffade?
Helt klart alla goa människor på Acb norra - världens underbaraste arbetskamrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se