surgunt indocti.



Fick plötsligt ett slag av verkligheten att jag sitter och tänker väldigt osunda tankar, nämligen på alkohol. Alkoholens intagande eller icke i helgen, självklart blir det det första alternativet som så många helger annars. Man skulle nästan kunna ta mig som en dipsoman vid det här laget, men så är icke fallet, jag har koll.

Nu har man nyss varit och hälsat på farmoran, kokade kaffe och lyckades få mer kaffe ut på spisen än vad som hamnade i kopparna. Det verkar som att tanten repar sig lite i allafall.

I morgon blir det arbete i allafall, undra om dom har saknat mig där nu i två dagar?! Man kan ju alltid hoppas att dom har gjort det så man har gjort något bra där man har varit där i allafall.

Gjorde en ny header igår, men jag kan inte se den, och inte från någon annan dator heller, så jag vet inte om den har kommit på plats?! Hur som helst var den ruskigt ful och jag är riktigt onöjd med den så det var nog tur att den inte kom på plats. Snälla lär mig photoshop, jag blir gälen.

Heders - Ellinor Ingvarsdotter






Kommentarer
Postat av: Anonym

Den syns!

2009-01-13 @ 21:26:11
Postat av: tomten

Den syns!

2009-01-13 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se