Testing Testing.

HUR

Svarar du i telefonen: Det blir ett Ellinor mest vem det än är. Men ibland kan det även bli att man svarar något annat, som hallå eller drar till med någon nördsägning.

Tycker du om gul-bil-leken: Nja, förstår mig inte riktigt på den. Det är bara en dum anledning till att få slå varandra, och alla ska ju slå så jävla hårt. Dessutom har alla olika regler på vilka gula fordon som räknas.

Mycket är klockan: 00.42.

Spenderar du en regnig dag bäst: Framför tvn med en bra film och mysfika. Det borde regna oftare, det lät så gosigt!


VEM

Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?  Från Peter: "Fan vad grett. Kanonkul"

pratar du med på msn just nu? Sophie som trycker på fel saker hela tiden tydligen, jag föreslog att hon skulle trycka rätt.

Ringde dig senast? Sophie, hon ringde för att berätta att hon åt en smörgås eller nåt. Svårt att urskilja mellan hennes tuggljud.

Vill du kasta en sten i huvudet på? Det finns många som man skulle vilja göra det på, någon dag ska jag göra det. När jag har lärt mig vissla, för då kommer ingen misstänka att det är jag.

Ska du träffa imorgon? Arbetskamraterna på Acb och föräldraskapet.

Sov du hos senast? Hemma på 15 tillsammans med täcket och kudden.

Vem fick du senast sms av? Sophie var det nog.


JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna: Ja, även ramlat då jag gjorde det.

Gråtit en hel natt: Nejdu, det är slöseri på tårar och onödigt slitage på tårkanalerna.

Druckit så du spytt: Det har hänt.

vattenskidor: Har jag aldrig testat, skulle dock vilja pröva wakeboard, något säger mig att jag är grym på det :).

rullstol: Åkte jag senast häromdagen när jag var och hälsade på farmor, då blev det ett par vändor runt kylskåpet.

Gjort en bakåtkullerbytta: Det har jag faktiskt, dock tror jag det var längesen nu. Är inte lika smidig som man var när man var ung, haha.

Köpt lösgodis för över 50kr: Det har jag. Det är inte ovanligt heller, dock äter jag nästintill aldrig godis nu för tiden, men när jag väl gör det brukar det kunna bli en aning dyrt. Sen är ju lösgodis jäkligt dyrt också.

träningsvärk: Förvånansvärt nog inte just nu, dock trodde jag att jag skulle ha det.

Önskat att du var det andra könet: Inte för alltid, men det skulle vara fränt att prova för en dag eller två.

Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej, dock i brun björndräkt om det räknas?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se