Lägesrapport.

Jodå, jag lever. Är bara alldeles för trött på kvällarna för att uppdatera er om mitt liv.
Sitter på gärsgårds och ska snart gå iväg och jobba igen till åtta, hoppas på en lugn kväll.
Väskan är nästan helt packad och i morgon drar jag vidare till huvudstaden igen, återkommer på tisdag.

Kamera adaptrarna är som vanligt på fri fot. Det spökar tammehuun. Får därför låna fotograf-Slemmis kamera. Jag ska sänka den i sjön med självutlösare och hoppas på väldigt bra bilder.

Har i allafall arbetat sista dagen på Acb för den här gången, tyävrr kan man aldrig vara för säker på att man inte hamnar där igen.

Nej, nu ska jag gå tillbaka till arbejte och göra några knop.

Solong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se