Semester.

Nu är årets semester inbokad minsann. Kommer att besöka flera ställen jag aldrig vart på förut - och kombinera det med endel kalas. Fyrtioårskalas på Värmdö och Förlovningsfest i Floby. Kan bli riktigt nice. Däremellan ska det hinnas med en tur till Ullared där vi bokat stuga. Om allt går i lås blir det även en natt i Mora på tillbakavägen. Känns som en äkta Svensson-semester. Hoppas bara att jag som andra-chaufför får peta på pedalen på Volvon också så jag slipper sitta instängd i baksätet alla tusen mil vi ska åka.

Nåväl, nu ska jag finna på någon inspiration till ett födelsedagskort.

Kommentarer
Postat av: nellsson

Jag vill ha hjälp med min header. :).

Postat av: micke

hahahaha japp kravet är att du kör nere i stockholm

2009-07-20 @ 23:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se