Brönnelhöujen.

Då var det slut på veckans alla arbetsdagar. Fick till och med sluta en smula tidigare idag eftersom vi hade materialbrist, på två och ett halvt år har det då aldrig hänt förut.

Sitter nere hos Micke the man och suger ut lite internet ur ledningarna eftersom min ohängda så kallade lillasyster tydligen tog med sig dångeln till stan. Dock blir det troligtvis snart hemfärd för lite packning innan det bär av upp mot ödemarken. Det kan bli ett företag av den större sorten att leta reda på kameraladdaren som tydligen har bestämt sig för att försvinna. Som sagt, ingenting går som det ska för mig. Men ändock är jag glad som en nyparad stare.

Nu ska jag sörpla i mig två liter kaffe som den gode Micke just serverade. Eventuellt ska jag även smules med bebisen om han behagar vakna.

Informativt va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heter det inte bryngelhöugen ?

2009-06-19 @ 23:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se