dagis.

I morse smörjde jag in hela kroppen med Bodybutter som luktar cocos, älskar den doften. Erika sa att det fortfarande luktade efter mig nu. nice. Mindre nice är ju att jag fan inte minns vart jag köpte det fastän det bara var ca två veckor sedan, så när det tar slut kommer det bli rena rama katastrofen.

Har varit på dagis idag med ett knippe mycket energiska barn, dock lurade jag dom att servera mig lådsas-mat ur dockvrån och det tyckte dom var superkul.
I morgon blir det fotvård, Svensta och Ånge.

Snipp snapp snut, nu ska jag titta på dokumentären om Josef fucking Fritzel och dricka mjölk.

Kommentarer
Postat av: Sophie.

Vad fasen ska du till Ånge och göra?

2009-06-10 @ 23:45:58
Postat av: Sophie.

Ja men just ja, fan vad bra minne man har!

2009-06-11 @ 00:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se