hemkommen.

Är nu sedan länge hemkommen från staden. Hemresan fick dock en något trist mittpunkt. Mitt på 45an innan Skanderåsen tappade jag min fina bilflagga som lill-nissen var pimpad med dagen till ära. Och de flesta kanske vet att jag är en människa som stör mig väldigt mycket på om något går fel. Den bortblåsta flaggan gnagde sönder mig så tio i sju svängde jag in på Dollar och köpte mig en ny av Ludde. Så nu är bilen fortfarande pimpad inför morgondagens nationalfirande.
Funderar starkt på att pimpa bilen en smula till, dock vill jag inte tala om hur än.

Här på tjugofemman gärsgårds har vi Mario party-turnering på Nintendo 64. Även en öl har inmundigats av mig, och ett glas rosé. Det får man unna sig när ens lillasyster tar studenten. Alltid finns det en anledning till att ta sig en bläcka :).

Nu ska jag skicka något mail åt min bror. Men vi höres folkens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se