working class hero.

Första dagen på Acb igen var spännande, faktiskt skönt att få lite rutin på allt. Frågan jag har är dock hur man sätter ihop ett skift utan truckförare? Nåväl, jag klagar inte på att jag får styra lill trucken igen.

Helgen var ännu mer spännande. Kalas på Wärds med bybor och diverse människor från utomsocknes. Sedevanlig efterfest hos KA med en hel hop av folk. Tillsist bar det av till Stockholms grabbarna för ännu en efterfest. Riktigt nice att lära känna nya människor och få se ett hus som man aldrig sett. Och sen att man blev tolv tuber duschkräm rikare förvärrar ju inte saken :).

Nu är jag snart off till farmoran och sen blir det hemåt för en skvätt middag.

Solong ont farewell.

Kommentarer
Postat av: Kristoffer AKA KA

12 tuber duschkräm?? Å fy fan.. så Gött =)

2009-06-15 @ 15:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se