bebis borta.



Efterlyser ett stycke bebis som försvann någongång mellan igårkväll och nu. Bebisen var vid försvinnandet rätt naken, två ben och två armar, tio fingrar, tio tår och en navelsträng. Någon som har sett honom?! Hör av er till min svåger Hasse Aro på Efterlyst (GW funkar också).

Har nyss kletat i mig en talltik mannagrynsgröt som Erika lagade till lunch här nere på gärsgårds, det var gott. Kan i sanningens namn säga att jag inte ätit gröt på år och dagar, och då i synnerhet den goda mannagrynsgröten. Kollade på skidskytte nyss, Ferry kom 8a. Norges stolthet Björndalen vann, alla i huset tyckte det var dåligt utom jag. Jag satt mest och såg likgiltig ut, men innanför mitt neutrala anlete döljde sig en skitstor hejarklack som bara sjöng ut Björndalens namn i falsett samtidigt som dom dansade snoa med sina pompoms.

Nog för nu. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se