bebis.



Om elva dagar är det alltså beräknad födelse av det lilla livet som nu går under namnen Bebbibooo och Malte. Jag är helt till hundratio procent bergsäker på att det kommer bli ett gossebarn. Pratar jag om den så är det en han, folk ifrågasätter, men det är ju en han, det kan jag lova!

Kan verkligen se scenariot framför mig om det blir en flicka;

De stolta föräldrarna ringer hem, självklart till nyblivna moster Ellinor först, och säger: "Det blev en flicka". Jag blir helt stum i luren och skriker sedan ut min förtvivlan: "DET ÄR JU FÖR FAN FEL UNGE, det måste ha skett någon förväxling, erat barn är en gosse, hörni det, en GOSSE..en M A L T E!!".

Nu får ni inte missuppfatta mig kära läsare, det är inte så att jag på någotvis misstycker om det är en tjej, absolut inte. Det är lika välkommet vad det än är. Men jag är som sagt bergsäker, det blir en pojke.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahahaha du tror vi kommer ringa dig först, men ack så du bedrog dig, det blir alla gånger CMB som får den första äran!

2009-03-04 @ 08:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se