Gilla vs Inte gilla.

Jag har riktigt superlite att göra så jag skriver en lista på saker jag gillar och inte.

Gilla
Bra musik. Sol. Choklad. Skoter. Pengar. Bra kompisar. Familjen. Djur. Köra bil (i synnerhet lill-nissen). Längdskidor. Bra tv-program. Bebisar. Faktumet att jag ska bli moster. Datorn. Photoshop. Mjukisbyxor. Glass. Anslagstavlor och whiteboards. Prylaffärer. Kläder. Tanten på telebanken (när jag har mycket pengar). Mobilen. Snuset. King. Sömn. Marilyn Monroe. Disksvampar. Countryfestivalen. Bo i husvagn. Mysiga stugor. Korvstroganoff. Forum. Guran. Nagellack. Panini på tehuset. Mongolisk buffé. Tuggummi. Räzz amanäz mä fräz. Bra bloggar. Popcorn. Stövlar. Fina gossar. Textila hantverk. Min blogg. Våfflor. Leggings. Vårtecken. Sena kvällar. Grilla. Vitlök. Fotografier. Realisation. Faktumet att Micke är väldigt generös när han bjuder på tomater. Facebook. Överraskningar. Partyn.

Inte gilla
Blodpudding. Ordet pitt. Snörök. Tanten på telebanken (när jag har lite pengar). Sura människor. Dålig och enformig musik. Minttu. Dåliga bloggar. Räkningar. När datorn blir knäpp. Felstavningar. Massa prydnadskraffs. Vampyrfilmer. Kassa almanackor. Arbetsförmedlingen. Djurkrockar. Tidiga mornar. Bränd korv. Snowjoggings. Snorpapper. Otrevliga människor. Städa. Åka buss. Ryssbajs. Folk som alltid stannar på dom trängsta ställena på stan. Justin Timberlake.

Egentligen kan jag hålla på hela dagen, men det måste finnas en gräns. Adjöken.

Kommentarer
Postat av: snowjoggingsfantast

Du gillar visst snowjoggings!!!

2009-03-25 @ 16:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se