goodnight sweethearts.



Godnatt Rätan / Jämtland / Sverige / Världen.
Har nyss avslutat ett hårt träningspass under ledning av Empan, hon tvingade mig ner på mina bara (som var verkligen bara) knän och göra situps, utfall, armhävningar och någon träningsform som hette något med hundpiss. Och gissa vad? Allt blir tiotusentals gånger jobbigare när man skrattar som en gasell hela tiden. jajävlar.

Har sytt klänning ikväll, snart klar med överdelen (som sedan ska sys ihop med underdelen), dock måste den justeras en smula då Empan tyckte att den inte var till fördel för hennes byst (använder sånna termer när jag är seriöst arbetandes). Har tagit endel kort, men när man är inne i syinga som bäst så glömmer man, så ni får ha överseende med det sen när ni tittar på korten.

Mitt stalltips gick ut inatt (natten mellan 19-20 alltså), så frågan är bara vilket datum man nu ska satsa på att bebisen kommer. 26e kanske? Nåväl, jag säger som farmor, den kommer när den är klar. Låter som en söndagsstek.

Nej nu ska jag nog ta och knyta mig / lägga mig / sova / knoppa / träffa John Blund.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se