N´dann Freud.



Sigmund Freud var en redigans snuskgubbe, har nyss läst valda delar av Det psykodynamiska perspektivet. Herr Freud anser att allt man gör styrs av sexualdriften. Hans utvecklingsteori är en smula underlig, enligt han börjar sexualdriften redan vid födseln. Verkar ju helt flängt, men han ser ju inte riktigt normal ut heller karln. Kanske inte så kul att läsa om en gammal stofil som dog för sjuttio år sedan, så snart lämnar vi det, var bara tvungen att uttrycka mina tvivel mot Freudan. Nu ska jag äta en tallrik yoghurt, vad som nu är så sexuellt med det kan man ju undra?!

Knegade idag och det gick bra som vanligt. Vid halv nio drog jag och lille Haraldsson in till stan med lill-nissen och i morgon ska jag äntligen få en ny ruta. tjohej.

Sen blir det tyg-shopping med Empan och Camelet, det ska inhandlas ett extra vackert och balaktigt tyg till lillans klänning. Kan bli intressant.

Nu
face, sen sängen.

tjoflöjt fuckers.

Kommentarer
Postat av: nellsson

Nä min header känns inte riktigt jag. Skulle älska om du gjorde en lika underbar header som några av de där bilderna var :)

Postat av: Erika

Freud har jag haft mycket med att göra i mina dagar på gymnasiet och även nu i min senare skolgång. Har också frågat mig varför man måste komma in på det sexuella vad fan man än gör...

2009-03-16 @ 09:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se