Nostalgi.



Hade en liten nostalgitripp idag, börjde prata om den tiden då jag hängde med Kristina Nord, oskiljaktiga som vi var hängde vi dag som natt med varandra när hon var här. Vi hade jämt massa projekt på gång såsom att starta tidningar och skit, dock blev det bara ett nummer varje gång, det var liksom det enda vi hann med innan hon åkte hem igen.

När vi var typ sju år så hittade vi några gamla hus som vi lekte vid, vi kallade dom nöjesfältet och det var det roligaste stället som fanns. Vi planerade att ha ett Michael Jackson party och trodde helt seriöst att han skulle komma. Men allt lyckligt har ett slut och vi började storbråka om vem som han skulle bo hos när han kom.

Egentligen hade jag ganska dåligt med koll på vem denna Michael Jackson var, föll redan som sjuåring för grupptrycket och han var min absoluta idol eftersom Kristina diggade honom. Ni får observera över att det faktiskt var på den tiden då han såg ut som folk.

Nostalgin is officiellt over för today.

Kommentarer
Postat av: mamma di

Det va roligt! Oj vad jag skrattade, riktigt från hjärtat alltså så tårarna rann och det är inte så ofta man får skratta så inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se