pjuh.



Tiddelipom folket. Nu är jag sedan länge vaken och uppe, har under förmiddagen suttit uppe hos min hårt arbetande far och tjatat om att han ska ge mig något att göra. Efter ett tag gav han med sig och med råge fick jag fulla händerna, karln stack åt mig en bok på inte mindre än 353 sidor. "Bokföring - praktisk handbok med konteringsexempel", stundtals  intressant lektyr, men det mesta fattar jag väldigt lite av. Ändock är jag vid god vigör när jag släger mig in i bokföringslagarnas underbara värld. Fattas bara ett par glasögon nu så ser jag riktigt smart ut.

Tonight kommer Empan hem och tanken är väl att klänningen ska påbörjas, laddade kamerabatteriet i natt så jag kan ta bilder under processen.

Nu ska jag återgå till mina vänner Debet och Kredit.

Adjöken.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Snyggt ser verkligen som Du är en hårt arbetande bokföringskvinna!

2009-03-20 @ 15:05:14
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahahahah vilken snygging .

2009-03-20 @ 15:14:18
Postat av: nell

2009-03-20 @ 16:34:36
Postat av: nellsson.

Ja, det var många personer som hade kommenterat och precis samma sak hade hänt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se