testing.

Hej gott folk. Testade att göra en ny header till bloggen såhär på eftermiddagskvisten. Det är så roligt att sitta med ps när man vet hur det mesta fungerar. Headern är dock bara ett test som kommer försvinna inom snar framtid, när jag vet hur jag vill ha den "riktiga".

Har hängt med Soph idag och som vanligt hällde vi i oss te och proppade kakor, magen börjar bli oroväckande putig, det är en annan frukt av den fördömda arbetslösheten, att man äter som en häst. Bjöd in mig på kaffe hos Allmighty och fick kladdkaka och glass på köpet. gött. Sen drog vi ut på en biltur, körde rally med lill-nissen upp mot Mullbergs i hopp om att ongen skulle bestämma sig för att kliva ur sitt bo, men Erika sa bara; "Det vaggar gött åt Bebbibooo".

Nu ska jag snart hämta skitongen vid bussen, i helgen ska vi börja på hennes mösspåtagnings-balklänning som jag ska sy, jo det är sant, helt crazy.

Nu ska jag titta till potatisen i ugnen.

See you.

(Vart är inspirationen till icke-informativa inlägg? Fan vad sugen jag vart på ruccolasallad..)


Kommentarer
Postat av: Erika

Den där headern var väl jättefin?!

2009-03-13 @ 19:38:43
Postat av: The Punisher

Vackert! Only trouble is! Jih Wiz! I´m Dreeeaming my life Awaaaaaaaaaaay! Guess who! =)

2009-03-14 @ 00:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se