toyota previa.



Då var man hemkommen då, var i och för sig ganska många timmar sen nu, men eftersom jag tagit mig en mindre slummer under eftermiddagen så kortade det ner tiden avsevärt. Var och tittade på kattungarna en sväng och gosade lite med dom, tre flickor och en karl är det (Anita, Berit, Maud och Ragnar) dock har tydligen Anita blivit tingad och ska bli omdöpt till Essy. Vilket töntigt namn.

Igår blev det massa guitar hero - world tour spelande i Ås. Mucho roligt. Vid halv två ville fyllskallarna hem och det bar iväg mot Bergs kommun. Efter avstickare till både Nästeln och Kvarnsjö var vi på Turingen strax innan fyra. Sophie övertalade mig att sova där och lättflörtad samt trött som man var så var det ingen lång tvekan. Fikade lite och störtade i säng som en död sill.

Ska snart dra mitt ass till Lill-Nissen och glida en tur till Åsarna och hämta systerskapet för att sedan traska till kyrkan på The Relatives.

Nu msn.

Må gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se