angående emeluren.

Angående Emelies inlägg så sa jag förvisso dessa saker, dock var det inte ett uns med snuskighet från min sida. Det är helt enkelt Emelie som har vinklat det en smula fel. yepp.

Glömde förresten nämna igår att jag träffade Andrej på willys, det var riktigt roligt faktiskt, har inte sett den människan på flera år tror jag. Stackarn hade dessutom halsfluss, så ingen kram fick man heller.
Har en följdfråga på den, alltid när man träffar folk som man inte sett på länge, så ser man huuur risig som helst ut. Varför? Man vill ju liksom inte att personen man träffar ska tänka; "Ja, hon ser lika risig ut som sist jag träffade henne". Man vill ju vara i sitt esse när man träffar någon. För det är inte så jävla roligt att stå där och se ut som ett skatbo och sedan till råga på allt behöva kläcka ur sig att man är arbetslös.

Nej, nu ska jag duscha och kamma håret för att sedan åka och hämta kuvert.

/ Ellinor - oduschad och risig. liknar en sopstation.

Kommentarer
Postat av: annie.

Bra de, jag läser din också btw. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se