Ballar av stål.



VS



Tittar på Ballar av stål, sjukt roligt program. Dom bästa är ju helt klart En jobbig djävel och Soneby citysport. Den där jävla kaninkokerskan kan ta sig i röven. Hon är bara pinsam. Jag tycker bara det är hemskt, sitter nästan och skriker att hon ska sluta för att hon förstör deras relation. haha.

Nåväl, har agerat frisören Sören ikväll och klippt av Mickes väldiga hårsvall. Försökte spara en remsa hår i nacken, men sedan mitt senaste lur då jag lämnade världens största tuss i nacken så har herr Lindblad sett igenom mina försök att narras igen. Med andra ord gick det inte vägen att skoja med den lille mannen.

Undra när det hade tänkt att sluta regna då så min tvätt blir torr? Ska det behöva gå så långt att jag måste hänga den inne? Jobbigt när vädrets makter inte vill vad jag vill så jag måste kånka omkring på tvätten över halva kommunen för att få den torr. Okej, det där var en överdrift.

Tänkte ju ha ett litet photoshoot idag med mig själv, men batteriet på systemkameran dog så mina idéer får nog ligga å hyllan tills möjligtvis i morgon. Funderar även på att åka in till staden en sväng någon dag i veckan och hälsa på Emelinmin, var längesedan jag var inne hos henne och härjade nu.

Försäkta att jag bjöd på ännu ett tråkigt inlägg, men håll till godo tills jag gör något roligt som är värt att dokumenteras.

Adios amigos.


(En speciell hälsning till den lilla kultingen på turingen, haha).


Kommentarer
Postat av: S.

Haha, vad Nellie ska bli glad nu när du hälsat till henne :)

Postat av: Em

Men ja, kom in. Du kan få städa min lägenhet medan jag är på skolan :D

2009-05-05 @ 00:40:28
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se