dressed for success.

För en halvtimme sen var jag sinnessjukt nära att ta livet av mig. Jag stack mig på tiotusen nålar, fick sprätta trettioelva gånger varav varje gång var det femtiotretton kilometer tråd som skulle sprättas upp. Allt på grund av den där symaskinen, som ett tu tre bestämmer sig för att fungera felaktigt, och det märker man ju såklart inte förän femtusen år efter. Dock behöll jag mitt lugn hela tiden även fast jag höll på att avlida inombords.

Nu är i allafall klänningen klar, inte en dag för tidigt och såhär blev den;









Nu lovar jag att jag inte ska se åt en symaskin på tre år!

Kommentarer
Postat av: Ida

Kan inte jag få beställa en sån där klänning av dig?? Snääääälla??! :) PUSS!

Postat av: micke

meeeen va fin den blev.Men Elle jag har massa byxor som behöver lagas hahahaha

2009-05-27 @ 22:23:03
Postat av: Anonym

Jätte fin!!!!!

2009-05-27 @ 22:28:24
Postat av: Sara

Att du var så duktig att sy!! Klänningen blev kanonsnygg!

2009-05-28 @ 07:39:17
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Mamma Di

är det som skrivet utan avsändare men jag gjorde det på lilla datorn hemma och den var ju så seeeeeeg!!!!!

2009-05-28 @ 07:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se