Hej igen.

Tjena. Har på sista tiden fattat en enorm kärlek för ordet tjena. Har tidigare varit av den åsikten att det känns töntigt att säga tjena. Men nu tycker jag tvärtom, jag tycker det är ballt (även att jag använder 90-talsordet ballt).

Jo, jag kom som sagt tillbaka, bloggtarmen sög för hårt så det var bara att logga in igen. Jag måste klippa mina naglar igen, egentligen är dom inte speciellt långa, men skitiga är dom och rena blir dom inte. Det är snuset som gör´t. (Dessa rader var bara lite utfyllnad med kuriosa).

Förresten, är det någon mer än jag som hyser en fruktansvärd avsky mot Katrin Zytomierska fd Schulman? Jag tycker inte om henne på någon fläck. När vi talar om henne för det mig osökt in på fucking Meral Tasbas. En till människa som jag lätt skulle kunna skrapa bort från jordskorpan. ett knippe töntar med andra ord. Alex Schulman kan följa med han också.

Nog talat om dessa dårar. Det finns ingenting att titta på på tv nuför tiden. Det finns så lite bra programidéer så dom till och med sänder repriser av gamla dokusåpor. Jag skulle i och för sig kunna komma med en näve högintressanta programidéer. Till exempel som jag tidigare nämnt; "Brandman söker flamma". Finns i och för sig både Bonde söker fru och Ensam mamma söker. Men det här skulle faktiskt vara ganska ballt (återigen, 90-talet ringde och ville ha tillbaka sitt ord). Det kommer handla om tio brandmän som letar efter flammor. Bara namnet gör det värt att titta på. Inte sant?

Gud vad jag blev otroligt sugen på ägg nu, ett ägg som är kokt i sisådär tre minuter så det är lagomt löst. Eventuellt även en tallrik med bandspagetti med ett rått ägg uppepå. En delikat rätt från Italienarnas förlovade land. smaskens!

Fy fan vad jag hatar pollensäsongen. Man knarkar tabletter till förbannelse för att kunna gå utanför huset. förjävligt. Näsan flödar formligen som en gammal zundapp. Dock är jag väldigt lycklig över att jag numer slipper ha huvudvärk när jag gör mina mycket viktiga sysslor framför datorn. Thank you God, eller egentligen tack till optikern.

Nu blir det i allafall sängläge för mig. Ses i morgon.

Jag är het som en kaukelogn :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vet att du blev lite sugen på att söka till bonde allafall! :)

2009-05-19 @ 08:14:38
Postat av: Louise

Hahaha jag gillar brandman söker flamma, jag skulle söka lätt ;)

2009-05-19 @ 10:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se