Hejhå.

Hej och hå. Nu är man sedan många timmar hemkommen från le stad. Har varit ute på lite safari idag med Erika och pluttelilla Leon, spanade efter björnen men såg inget annat än sju tjäderhönor. Var till och med tvungen att åka upp till Söderhögen för att kolla på hjortarna för att säkra att vi inte åkte hem med en tom kamera.

Annars var dagen i stan mycket givande, blev inhandlande av jeans på Zlave, välbehövligt med tanke på att man alltid bara handlar överdelar annars när man är i shoppartagen. Cheap monday är numera mitt favoritmärke på jeans. Sköna, snygga och inte dyra. Dessutom föreslog Emelinmin att jag skulle gå till Synsam och kolla upp öuga, sagt och gjort stapplade vi in och gjorde en grundlig synundersökning. Inget snack om saken, översynt är tydligen mitt handikapp och bågarna valdes med entusiasm (?). Dock var vi alla tre (jag, Emelie och synkvinnan) nöjda med valet av de najsiga pepe jeans bågarna som Sophie sedan förklarade var väldigt moderna. Det sa catchiiiing i synsams kassa. Sedan gick vi. Hoppas nu för Guds skull att jag slipper den förbannade huvudvärken.

Har ni tänkt på en sak, ibland när man åker bil så sitter man liksom och blir så inne i sig själv att man bara kör. man tittar på vägen och allt runt omkring, men man tänker liksom inte på vart man är. Så blev det idag när jag åkte hem från staden. Jag missade liksom hela Lillsved. Jobbigt att missa den mysiga byn på något vis.

Nåväl, nu ska jag kolla face sen blir det att hälsa på JB (OBS, inte Jim Beam).

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Då är man i sk trans!

Puss

2009-05-07 @ 09:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se