åhej.

 



Fan vad tråkigt det är att blogga nuför tiden, har ju ingenting att skriva om. Förut kunde man skriva om slavarbetet på den ökända fabriken Acb, men nu kan man inte det längre (sedan två månader tillbaka, men ändå). Det kanske är det jag ska göra, åka till Svensta och hänga på Acb så jag har något att skriva om?! Eller så kanske man helt enkelt ska skaffa sig ett liv, hur låter det?

I morgon har jag i allafall ett liv, ska faktiskt till Svensta med familjen Haraldsson / Lindblad och väga bebi-Leon, kan bli intressant att se om han har passerat fem kilossträcket, det tror jag minsann att han har. Förresten så gillar inte Leon min tunga, jag trodde han gjorde det. Räckte ut tungan åt han, då flinade han flera gånger den rackaren, men sen när Emelie och jag gjorde det ikväll, då kräktes han. Fyra gånger till och med. Underligt barn.

Men nu ska jag nog träffa mina älskade vänner från Scrubs och sedan ta en lur i väntan på morgondagen. Ska försöka få till lite bilder då också så jag kan göra en header, en lite mer somrig sådan. Som sagt, jag gillar photoshop.

Godnatt på er folket så hörs vi i morgon.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se