sovlös.

Där fick man för att man tog sig en lur under dagen, var en smula sliten när jag satt nere på gärsgårds. Så kommer man hem till sängen och pling så är man klarvaken. skitkorvar.
Kanske ska ta och kolla igenom lite scrubs avsnitt eftersom jag sitter på Slembollens datamaskin, eller man kanske ska vara så gammal att man löser lite mer korsord? Eventuellt kan det vara läge att börja läsa en av de tre böckerna jag lånade förra veckan. Inte konstigt att man är vaken, jag har ju typ tiotusen saker att göra.

Nej nu ska jag lösa klart mitt påbörjade korsord, sen ska jag skicka in det så kanske jag vinner en trisslott.

Solong suckers.

Kommentarer
Postat av: Camela

hehe, men jag som trodde du kunde sova HUR mycket som helst, fast det kanske bara var förr :P

Klart du ska va med på crousingen & grillning hos mig snärtan! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se