tidsfördriv.

Lite tidsfördriv medans sängen kallnar (vadar snart runt i min egen svett).

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna nedan genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen? Jaa men det är väl ett kanonliv å leva.
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Tjena bruttan!
3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss? Jag pinkade just ner mammas byxor och mitt eget ansikte när jag var utan blöja. Det var inte skönt!
4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende? Är jag inte stilig i min nya pyjamas?
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Fuck yeah!
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon? Heart away!
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? Är du frisk nu?
8. Vad vill du höra mest av allt? Take my hand!
9. Vad kommer bli dina sista ord vid liv? Jo, jag känner mig som en korv faktiskt.
10. Vad var dina allra första ord? Ja, jag är naken!

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se