trött?

Ännu en natt är man klarvaken trots att klockan sedan länge passerat till en ny dag. Förut har jag i allafall varit tvungen att stänga ner mina viktiga åtaganden på datamaskinen eftersom huvudvärken har varit alltför påtaglig. Nu är jag förskonad från huvudvärk och inget annat än tröttheten kan få mig att lägga ner. Tröttheten som inte infinner sig. Ellerjo, den infinner sig när den minst ska göra det. Idag på mötet infann den sig, och den var påtagligare än någonsin. På främsta bänkraden satt jag och försökte dölja mina täta gäspningar.

Nej, nu måste jag nog ta och nyttja kudden illa kvickt, vare sig jag är trött eller inte. Hela morgondagen får inte gå till spillo för att jag är en obotlig internetnörd. Varför ska man alltid vara pigg på obekväma tider?

Godnatt folkens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se