update about Elle Fant.

Goder afton gott folk. Nu ska Ni få höra en delikat historia, det är så att Maj Fant faktiskt har en son, han heter Pieter. Dock heter han inte Fant i efternamn eftersom George Fant inte är hans far. Dessutom vet jag inte om varken ung eller snygg stämmer heller. Det fanns otroligt lite information och bilder på han på internet. Svårt att hitta bilder i och för sig när jag inte vet hur karln ser ut. Man kan ju inte veta om det är rätt Fant. Men vad spelar det för roll egentligen, vilken Fant jag än gifter mig med så blir ju namnet desamma. Dock vill jag inte riktigt påstå att de andra Fant jag fann var så fagra. Kanske skulle maila alla Fant i hela sverige och erbjuda min kropp och min själ. Någon kanske hugger på betet. Vad tros?

Skulle leka med Mannegard ikväll, men han blev tydligen en smula trött och kröp till kojs istället. Dock fanns fortfarande mitt säkra kort Allmighty kvar. Men där högg jag tydligen i sten för han hade tydligen inga planer på att åka hem när jag skulle hämta honom. Och vems fel var det? Jo, allas våran Görel. Han hade tydligen dödshotat Allmighty. Så kan det gå när man umgås med ohängda Klövsjöbor. Tog dock en tur på byn för att se om utbudet av människor var större än det brukar vara. Men ack så vi bedrog oss. Dock fick vi se Rätans kickers stå och hänga lite varstans på byn och sedan även ett knippe karlar som varit på after work. Jag håller mig uppdaterad Sara :).
Djurlivet var dock över förväntan, såg både hare, katt och två rådjur, det hör inte till vanligheterna när vi tar raggarrundan genom byn.

Sitter just och avnjuter mitt kvällsfika i form av ett vattenglas. Low-carb så det förslår! Nu börjar nog dagens bloggning nå sin kulmen och det är nog bäst att jag avslutar innan jag faller i koma. Måste spara lite krafter så jag orkar masa mig upp och rätta till underlakanet på sängen som har en benägenhet att korva ihop sig varje natt. Varför kan inte lakan tillverkas så dom passar sängen? Ska man kunna sova med det här underlakanet i sängen utan att det ska rullas upp som en choritzo ska man nog vara krympling, eventuellt kan det gå om man ligger väldigt stilla. Gud tänkte nog inte så långt när han skapade sängkläderna.

Förmodligen hörs vi i morgon. På återseende och heders på er alla.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo gubben kom hemsläntrandes inatt efter en vild kväll på Multi Challenge (stavningen???) hallen och Captain Cook.

Postat av: Göring

Fy fan ohängd? det ska jag allt komma ihåg.

2009-05-09 @ 14:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se