det måste få ett slut.

Ja, precis. Denna bloggtorka som kommer titt som tätt helt oförhappandes måste det bli någon ände med. Man når aldrig långt om man uppdaterar var tredje dag. Skärpning Ellinor.

I fredags var jag i allafall på kalas inne i stora staden, hamnade efter många om och men på G3, aka Jurassic Park. Där var det livat minsann, drack "Sex on the Fritzhemsgatan" och mådde gött. Vart supernöjd över att det kom fram en jättetrevlig tjej som sa att hon läste min blogg. Lite mallig blev man ju, känner mig nästan som en celibritet. Vore roligt om Du kommenterade något =).

Har jobbat idag, gick hur bra som helst. Dock slog jag av världens vurpa påväg ner från en stuga, dessutom hade jag i fallögonblicket en tom ölburk i varje hand som jag plockat upp. Tänk om man vid sånna tillfällen hade haft en kamera. Det hade varit något att visa för chefen det.

Ikväll blev det promenix med Erkki och Sara, var ute i ungefär 1,5 timme. Dock gick nog den sista halvtimmen åt att stå i vägskälet och surra.

Nåväl, nu ska jag sluta trötta ut er med "Idag har jag gjort det här..bla bla bla"..

Adjöken.

Kommentarer
Postat av: jättetrevlig tjej

hej å hå! det va riktigt kul att träffa dig live :) alltid lika roligt att läsa bloggen..you go girl!

2009-11-23 @ 18:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se