Lägesrapport.

Lägesrapporten är som följer;

- Det blåser nära på orkan ute. Hade jag inte haft Lill-nissen ner till gärsgårds befarar jag att jag hade blåst bort på hemvägen.

- Det är jag som är ICA´s största inkomstkälla. I allafall när det gäller clementiner. Nästintill varje dag blir det en 1,5 kilos pösa. Men nu får det nog räcka ett tag.

- Om tretton dagar beger jag mig till Tyskland. Vad ska man packa? Och framförallt, vad ska man packa i?

- Av 10 stycken man ska handla julklapp till är ännu två klara. Vad önskar sig alla måntro?

- Speldosan i bilen har fungerat felfritt dom senaste tjugo turerna. Peppar Peppar..

- Har upptäckt att det finns tv4play också. Då kan jag titta på när Ernst gör julkransar.

- Köpte en t-shirt igår. Kom på senare att Slemmis har en likadan.

- I morgon blir det eventuellt kaffe hos Sara. Alltid lika trevligt.

- På lördag är det julmässa i Bölet. Ska någon dit?

- På söndag är det första advent. Och julsånger i Rätans kyrka.


Till sist har jag en förfrågan, kan anonyma kommenterare, eller folk som kommenterar med endast konstiga ihopsättningar av bokstäver, skriva sitt namn istället. Det blir som mycket roligare då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se