Liten.

Idag är jag som sagt barnvakt, än så länge har vi hunnit med att äta frukost och ta en promenad upp till mormor´n och morfar´n för att dricka kaffe. Sedan somnade Leon, kul kille.
Han ligger ute i sin vagn och sover och jag sitter och lyssnar efter det minsta lilla ljud i babywatchern. Sedan måste jag springa och titta i fönstret varannan minut för att se så att han har det bra där han ligger. Ser han ut att frysa? Sover han? Har han nappen i? Ingen katt som lagt sig på hans lilla ansikte? Ingen karl som kommit och stulit honom?

Och nej, jag är inte alls nojig.






Leon med sin schyssta 60-tals outfit som han fått av sin snälla moster.


På tur. Gossen ser inte så road ut.


Kommentarer
Postat av: Erika

Mamman är så stolt!

2009-11-13 @ 23:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se