Los jåmas.

Har som tappat jåmen ännu en gång i raden. Vet inte vad jag ska skriva om. Händer inte så mycket i livet för tillfället och alla människor har blivit så skumma så man vet inte vad man ska ta sig till.

Dock är det inte länge kvar tills det är dags att fly landet, 12 dagar närmare bestämt. Ska bli rysligt gött. Och fantastiskt roligt också att få träffa lillasyster som man inte träffat på ungefär fyra månader.

Igår var jag uppe en tur på kontoret för att hämta en elpenna, när jag skulle gå ut hörde jag en röst innifrån mammas rum, en tantröst som pratade. Lättskrämd som man är kutade jag fortare än blixten ut och låste. Idag var jag där igen, vågade mig in till ´spökrummet´, och det var visst bara så att mamma lämnat datorn på med radio. Sabla kvinna att skrämma livet ur mig.

Men men, nu ska jag undersöka lite grejer. Så hörs vi sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se