personlighetsklyvning.

Förra inlägget utstrålade rock, i allafall i min värld. Och här sitter jag och läser korsord. Funderar på om jag lider av någon form av personlighetsklyvning? Dock anser jag att det är en mycket bra begåvning att kunna vara rocker två helger om året med en gitarr av kartong, och resterande 359 dagar av året lösa korsord, sticka strumpor och vara en riktig datanörd.

Ännu en julklapp beställd, kommer inom några dagar. Det betyder även att en till person är klar på min lilla lista. Det rullar på riktigt bra det här, idéer kommer som blixtar från den klara himlen (som nu iofs är nattsvart). Hoppas bara att Gud och unge herr Jesus där uppe kommer på lite mer klappar till de resterande i gruppen.

Dessutom har jag världens bästa idé till en ny header nu. Möjligtvis kommer den upp i morgon eller under dagarna som följer. Kommer bli awesome. Dock grusas mina planer en smula eftersom det ligger så hiskeligt lite snö på marken..

 

Nä, nu blev det bara massa nattbabbel igen. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se