square one.

Yes. Då var man återigen inkastad i arbetslivet av diverse krävande nävar. Ikväll blir det städ av både dagis och "bussen" på skolan och nästa vecka, samt början av vecka 50, ska jag bedriva mina dagar ingen mindre stans än på acb. Jag trodde verkligen att jag satt min sista fot på den där fabriken, men tydligen inte. Nu ska man åter tillbaka och packa Elgå. Men hör och häpna ska det faktiskt bli en smula roligt. Fick höra att Änna Banäna också ska jobba, det blir lajbans.

Men men, nu ska jag minsann ge mig i kast med att hämta bilnyckeln nere på gärsgårds, för att sedan gå tillbaka hit och hämta bilen. Ganska ovärt, men vad gör man när huvve är som klet och man tar med sig en bilnyckel utan tillhörande bil när man går någonstans.

Hörs mest troligt sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se