Bilder.

Här kommer lite bilder från gårdagen på jobbet (gick inte att ladda upp igår).


Till Vemdalen är man alltid välkommen.


Jag utmanade mig själv och min förbannade höjdrädsla och hängde ut lite genom fönstret för att torka bort en fläck på utsidan som jag inte fick bort när JAG stod på den svarta kanten ni ser där till vänster. Jag stod alltså på den, höll i broräcket och lutade mig skitlångt ut för att nå. Framsteg vill jag lova.


Hittade en dalahäst i modernare tappning.


Det otroligt fula och opaktiska diskstället som tar år och åter år att damma av.


Denna har vi fått rejsa runt i senaste veckan..


..det tyckte Micke var shitnice.


Ett modernt våffeljärn.


En mycket skojig felstavning.


En kaffe på det.


En kombination av en sval stuga och en hemsk förkylning. Man var inte speciellt graciös när man städade i denna utstyrsel.


Ugnsrengöringen is killing me.


Gud i himmelens vilda parader. Här har vi det berömda hålet. Jag är säker på att såväl Marlene som Marie-Louise skulle bli imponerade när dom ser hur väl jag skrubbar det.


En kaffe till.


Mina såriga (syns dock inte på bilden) och nariga händer.



Äkta Vemdalsk skog.


Samma dag tog jag mig ann en till utmaning. Dammsuga loftet i R38. Sjukt högt. Typ två och en halv meter. Med dammsugaren under armen. Jag trodde seriöst att jag skulle dö.

Så.

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag har ett precis lika våffeljärn!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se